9.14.2010

En stående vädjan till Universums allmänna (om möjlig) godhet;

måste det verkligen vara så att Du låter Honom få gå på konsert med armen om ett 23årigt-guldlockigt-kindrosigt-förbannat-rådjursögt flickebarn, 
medan jag i samma stund får släpa min däva och fadda gestalt på IcaMaxi för att köpa tröst-ost och då ävenledes blir ofredad av en tokig kille som med skärande gosskörsstämma mässar 'ut i år hage' i mitt öra?


jag vill vara positiv, och tänker därför att Du säkert hade för avsikt att ge musik även till min sorgliga tisdagskväll... 
men ändå; det känns lite som slarv från Din sida.
invändningar, förklaringar, ursäkter eller rena lögner angående händelsen mottages med öppna armar.

2 kommentarer:

  1. Hej Cissi lilla!
    Skönt att se att du har det bra och trivs med livet! Fortsätt så.

    Fabbror Anders

    SvaraRadera
  2. jotack...
    jag försöker och misslyckas.
    precis som det ska vara...uppenbarligen.

    SvaraRadera