8.28.2010

skräpmail -return to sender-

Fel 1; det är absolut inte uppenbart varför, utom en möjlig hemlig inblandning av det givna OndaÖgat, men igårnatt hade porsche-snubben bestämt sig för att ett litet mail, det ville jag tydligen få.
Fel 2; han kände sig nödgad att uppge orsaksförklaring. verkligen roligt och uppskattat från min sida.
Fel 3; den totala analysen:
- vild och otämjbar... (jo man tackar)
- går inte att fånga...  (se där ja)
rättelse;
- du vill säga; förvildad av storstadsdjungeln, politiskt inkorrekt, slafsigt klädd som ibland äter konserver rätt ur burken eller använder samma glas flera dagar i sträck? Dessutom att jag verkar vara missbrukare av allt man kan få i flertal och borde ha mottagit min adhd-diagnos som plomberat dokument redan på 90-talet?
- ursäkta mig, men jag har ju praktiskt taget håven på huvudet, gillrar mina egna fällor för mig själv, flår, styckar och tillreder mig själv samt dukar bordet. Du menar att du inte såg kvarnstenen märkt 'sjukt lätt byte' som jag skramlade runt med längs gatorna i innerstan? Denna blynerfläckade motorväggrensblomma har ju varit plockfärdig sedan brunsnön smälte undan, om än nu en aning insektsinfesterad och solblekt.
sanningen;
Du ville inte ha mig och jag tyckte att du var snygg men verkade en smula blåst... 
det behöver vi väl verkligen inte maila om?
-return to sender-

2 kommentarer:

  1. det är ett mirakel at du är singel!

    SvaraRadera
  2. tackar 'anonym' ödmjukast, men hänvisar till en hel rad av förståndiga x-pojkvänner som snabbt kan avskriva det som ett mirakel...

    SvaraRadera