8.24.2010

-sommaren 2010 utvärderingsblankett-

kära Gud, jag har detekterat följande missförstånd alt språkförbistringar i kommunikationen;
1. när jag bad om att få 'ligga' under way out westfestivalen betydde det alltså i.n.t.e att jag ville halka i leran och ramla... 
2. med 'nytt husdjur' menade jag i.n.t.e att våra avlopp i huset skulle stoppa upp och att stora svarta spindlar skulle kravla ut och flytta in under min säng. 
men pluspoäng för kreativitet där. 
3. när jag önskade att du skulle skicka in 'nya spännande människor' i mitt liv betydde det i.n.t.e att jag ville att det skulle flytta in en uteliggare i cykelförrådet.
4. när jag bad om att mitt ex skulle 'se' mig igen, menade jag alltså i.n.t.e att han rent fysiskt skulle SE mig; full, i gummistövel med dåligt hår, gråta på storbildskärm... men tack för ett storstilat försök från din sida... (där vill jag även ta tillfället i akt och be om ursäkt för att Ditt namn kan ha missbrukats i flertal minuter...)
- slutligen vill jag påpeka att jag inser att misstagen även ligger hos mig och jag ska i framtiden se till att vara skitprecis på vad jag menar. 
tack på förhand, nu ser vi framåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar